2019-01-28

Hej på er.
I fredags tog jag tåget till Stockholm för nätverksträff med Unga Reumatiker. Var framme vid 21:30 och somnade på hotellet relativt tidigt. På lördagen fick jag massa bra tips inför våra framtida årsmöten och mycket annat som har med styrelsearbetet att göra.

Som jag inte hunnit berätta så bildade vi i November 2018 Unga Reumatiker Region Syd där jag blev vald till ordförande. Ett enormt roligt och spännande uppdrag. Trivs fantastiskt bra i min roll, och alla i styrelsen är fantastiska individer med ett enormt driv. Individer som brinner för samma sak som jag. Och det gör hela mitt uppdrag så fantastiskt.

I lördags eftermiddag åkte jag till Gävle för att hälsa på min moster, hennes man och mina kusiner. Det var ett mysigt dygn. Vi åt tacos när jag kom dit, och på söndagsmorgonen åt vi frukost, kollade på Grey’s Anatomy och bara tog det lugnt. Vi åkte förbi DollarStore och kikade lite.

På kvällen tog jag tåget till Arlanda. När jag kom dit visade det sig att mitt flyg var en timme försenat.

Så kom hem i natt vid 01. Och en kompis hämtade mig på flygplatsen.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon. Vaknade vid 11:30, vilket var några välbehövliga timmar sömn.

När jag var uppe och vaken gick jag och handlade.
Sedan pluggade jag lite, då jag började två distanskurser idag. Har även planterat ärtskott till första uppgiften i en av kurserna.

Därefter åt jag en sen frukost, kollade på lite tv och tog det väldigt lugnt. Har nu tagit en dusch och skall snart laga lite middag.

Mycket mer har inte dagen att erbjuda.